Pokret sa konjem

Nakon što je postigao međusobno razumevanje sa konjem, jasno učenje pravila ponašanja sa konjem, učenjem tehnike Sadlovkija, možete početi započeti sljedeću fazu razvoja umjetničkog razvoja jahanja. U ovom ćemo članku pogledati glavne pokrete sa konjem.

Započnimo sa elementarnim pokretima: slijetanje i žurljivo.

Glavna stvar je da je potrebno prvo sjetiti, - SIDEDELED konj ni u kojem slučaju ne smije ostati bez nadzora. Lijevo je sama, konj se može "prilagoditi", a to je prepušteno oštećenje mekih tkiva. Ako se utor muči, konj može napustiti iz glave ili da razbije priliku, kao i, počevši da leži na zemlji, može lako slomiti sedlo.

Dakle, saznajući pravilo, skrećemo direktno u pogubljenje slijetanja: da postanete lijevo rame konja u suprotnom pokretu životinja. Lijeva ruka uzmi uzde. Lijeva noga umetnik. Jedan jak, ali nije oštar udarac za pomicanje. Penjanje griva rukama (istovremeno objedi trebaju ostati u lijevoj ruci) povući kućište i bacati desnu nogu kroz grupu konja. Pa se nađete u sedlu. Sada povucite miješalice, linije dužine cjedila (duže strupe pružaju duboku, desno i udobno slijetanje). Kada pada, dugačak strump, uvijek leti s nogu, na taj način smanjuje opasnost od teških ozljeda.

Sada se počnemo kretati. Najjednostavniji potez konja - korak. Pravilno kretanje konja određuje se glatkom, lako se ljuljajući naprijed naprijed.

Drugi jednostavan pokret sa konjem je tolerancija - kretanje konja natrag. Da bi se oklijevao, u pokretu konj se mora prestati ili, kao profesionalci za jahanje, - "Sakupi". Sjednica je translački kretanje nazad: prednje noge idu uz stražnju stazu. Da bi mogao da se jahač mora nagnuti telo naprijed, na taj način ublažava stražnji dio konja. Nakon toga, pritiskom na Schenkel i istezanje uzde, učinite da se konj povuče tri ili četiri koraka natrag i tako dalje. Maksimalni broj koraka prilikom oklijevanja 9-12.

Još jedna jednostavna vrsta pokreta - okreće se. Zakreće se podijeljene u nekoliko sorti: pola skretanja desno i lijevo (što je jednako istom osmom krugu) - s desne i lijeve (korektno) - na desno i lijevo krug (po pola).

U neovisnosti iz tipa, na licu se navode okret na licu mjesta. Da biste izvršili ovaj potez, jahač prvo mora zaustaviti konja, a zatim ga otvoriti u pravu smjeru i ponovo nastaviti u drugom smjeru. Nastupite na stražnjim ili prednjim nogama. Ako trebate skrenuti lijevo / desno na zadnjim nogama, osvojila bi se osovina okretaja trebala proći kroz lijevu / desnu stražnju nogu konja. U suprotnom slučaju, okretanje desne / lijeve strane vrši se na prednjim nogama kroz lijevu / desnu prednju nogu. Smatra se da se okret vrši ako konj prednje ili stražnje noge opisuje luk.

Da biste zaustavili konja Jahač, morate malo nagnuti moju telo, napetost će se povećati, nakon čega će se konj usporiti i zaustaviti svoj red.

Gledanje treba izvesti u tri faze:

• Uzde se pomjera u lijevu ruku, ista ruka je čvrsto uzeta za grivu. Desna ruka stavljena na prednju stranu Luke. Desno stopalo se izvadi iz stremena.

• Usmjerite se u obje ruke. Tjelesna težina prelazak na lijevo stopalo. Izdužena desna noga za prelazak kroz Croup konje tako da izbjegavaju kontakt s njim. Desna noga da se stavi ulijevo. Desna ruka uzmi stražnji luk i polako padnu na zemlju na desnoj nozi. Povucite podnožje lijeve noge iz stremene i pričvrstite se na desno. Spustite desnu ruku.

• Pusti roštilj. Napravite nekoliko koraka, ali uzde su i dalje čvrsto stegnute. Desna ruka izvadi ih iz vrata konja. Usana uzde odlazi na bivšem mjestu.